Notievēšana mēneša laikā ir iespējama tikai ar labu metodi

With
Komentāri ir izslēgtiNotievēšana mēneša laikā ir iespējama tikai ar labu metodi

Vai Tevi ir pārņēmusi sajūta, ka esi pieņēmies svarā un nejūties vairs tik labi, kā agrāk? Drīz sāksies pavasaris un vēlies labi izskatīties? Šoreiz piedāvājam praktiskus padomus, kas Tev palīdzēs notievēt mēneša laikā. Pirmkārt, svarīgi pašam vēlēties nomest lieko svaru – tieši Tavs gribasspēks vislabāk palīdzēs cīnīties ar liekajiem kilogramiem. Otrkārt, Tev nepieciešama pozitīva attieksme – ar smaidu uz lūpām spēsi labāk tikt ar visiem uzdevumiem galā. Treškārt, savu diētas un (vai) sporta plānu būtu nepieciešams saskaņot ar dietologu, trenneri vai savu ārstu.
Noteikti būtu jāpievērš uzmanība savam uzturam – centies izvairīties no miltu un cukura izstrādājumiem tā vietā labāk ēd augļus un dārzeņus.

Ielāgojiet, ka Jūs savā uzturā varat lietot dažādus produktus, tomēr priekšroku dodiet pilngraudu izstrādājumiem, augļiem, dārzeņiem, piena produktiem ar zemu tauku saturu, liesai putnu gaļai un zivīm, pākšaugiem, riekstiem un sēkliņām. Gāzētu un cukuroto dzērienu vietā lieto daudz ūdens – katram cilvēkam dienā jāizdzer vismaz 2l ūdens. Vari izmēģināt vienkāršas augļu diētas – vari izmēģināt visdažādākos augļus – meža ogas, apeslsīnus, ābolus, greifrūtus u.c. Atceries, ka dienā ieteicams apēst aptuveni 1- 2 kg augļu. Ūdeni ieteicams izdzet vismaz 2l dienā.

Īpaši jāuzsver, ka lai notievēšana mēneša laikā būtu veiksmīgāka – pievērsiet uzmanību porciju izmēram katrā ēdienreizē – centieties ēst ar mēru, bez pārēšanās un pārlieku badošanās – tas Jūsu organismam nāks tikai par sliktu.
Ielāgojiet, ka gaļa, putnu gaļa un zivis – jālieto ēdienreizē aptuveni ziepju gabaliņa lieluma porcijā, nepārspīlējiet. Toties makaroni, rīsi un citi graudaugu izstrādājumi – mazas bumbiņas lieluma porcijā – ēdiet ar mēru arī šos produktus. Dārzeņus ieteicams ēst arī mazas bumbiņas lieluma porcija, bet pākšaugus – pusi no šī daudzuma. Ļoti svarīgi ir nepārsteigties ar savu diētu – tāpēc centieties svaru samazināt lēnām un pakāpeniski, regulāri ēdot un veicot fiziskos vingrinājumus.

Fiziskās aktivitātes vajadzētu iepriekš saskaņot ar trenneri vai fizioterapeitu. Bet ja nevar atļauties doties uz sporta klubu varat izmēģināt dažādus vingrojumus – stiepšanos, pietupienus, skriešanu, preses trenniņus mājas apstākļos. Atcerieties, lai vingrojumiem būtu lielāks spēks un Jūs nomestu efektīvāk svaru – veiciet katru vingrojumu vismaz 10 – 15 reizes. Protams, dariet cik Jums spēka un varēšanas – nepārpūliet sevi īpaši, ja esat iesācējs. Galvenais veikt fiziskās aktivitātes regulāri, piemēram, katru rītu izpildīt noteiktus vingrojumus nevis vingrot reizi nedēļā. Jo vairāk ar sevi strādāsiet, jo ātrāk nometīsiet svaru. Esiet aktīvs – ja dzīvojiet netālu no savas darba vietas vai skolas – pārvietojaties ar riteni vai dodieties ar kājām.

Ar liekajiem kilogramiem ir jācīnās nepārtraukti – ja būsiet aktīvs un vēlēsieties patiešām nomest svaru mēneša laikā – Jums izdosies notievēt! Nepadodieties pie pirmajiem šķēršļiem. Sagatavojiet sev noteiktu trenniņu un diētas programmu, centieties to ievērot katru dienu un mēneša laikā Jums būs iespējams nomest vismaz dažus kilogramus svarus. Ja esat iesācējs – neuzstādiet sev sākumā lielus mērķus, jo tā riskējiet ar savu veselību. Galvenais – pozītīva attieksme un vēlme nomest liekos kilogramus. Esiet drošs un noticiet saviem spēkiem!