Vingrojumi svara samazināšanai spēj palīdzēt

With
Komentāri ir izslēgtiVingrojumi svara samazināšanai spēj palīdzēt

Ļoti daudzi no mums saskaras ar lieko kilogramu problēmām – pa ziemu uzkrātie liekie kilogrami var būt traucēklis, lai uzvilktu, piemēram, iepriekšējā vasarā nēsāto peldkostīmu. Vislabākais veids kā atgūt iepriekšējo formu ir nodarboties ar dažādām fiziskām aktivitātēm. Vingrojumi svara samazināšanai ir lielisks veids, kā notievēt. Protams, ir dzirdēts, ka notievēšanai spēj palīdzēt arī kredīti uz 24 mēnešiem, bet tas ir cits stāsts, kas saistīts ar stresu. Šoreiz neliels ieskats sporta aktivitātēs, kuras vari veikt ar Tu. Jāatzīmē, ka iepriekš vēlams konsultēties ar trenneri par sporta aktivitāšu intensitāti un Tavu fizisko sagatavotību.
Ja neesi fizisko aktivitāšu piekritējs, bet lieko kilogramu dēļ esi nolēmis uzsākt kādu sporta veidu – sāc ar pavisam elementārām pamata kustībām, piemēram, kā pietupieni, pievilkšanās, atspiešanās, soļošana un citas viegli veicamas fiziskas aktivitātes.

Atceries, ka izvēlētie vingrojumi svara samazināšanai ir jāveic regulāri, jo tikai tad būs iespējams sasniegt vēlamo rezultātus īsākā laika periodā. Jāuzsver, ka pieminētie pamata vingrojumi aktivizē lielāko ķermeņa muskuļu darbību un tiem ir vislielākā ietekme uz ķermeņa formu veidošanos. Bet ja vēlies uzsākt kādu aktīvāku vingrojumu programmu – izvēlies aerobos vingrojumus. Aerobonos vingrojumos ietilpst tādas aktivitātes kā aerobija, skriešana, ritenbraukšana un daudzas citas.
Jāuzsver, šo vingrojumu plusi, kas nav mazsvarīgi kilogramu samazināšanas procesā – regulāri veicot šos vingrojumus Tu uzlabosi sirds un asinsvadu sistēmu un, protams, sadedzināsi liekās kalorijas.
Jāatzīmē, ka ļoti daudzi no mums cīnās ar lieko svaru vēdera zonā.

Īpaši vasaras sezonā būtu jāpiedomā pie vēdera preses vingrinājumiem, lai vēdera muskulatūra būtu nostiprināta un veselīga. Sekojošos vingrojumus būtu vēlams izpildīt vismaz 3 reizes nedēļā un veicot vingrojumus jāievēro vienmērīga elpošana – izelpa un ieelpa. Vingrojumi svara samazināšanai augšējās preses stiprināšanai – apgulies uz muguras, saliec kājas ceļgalos, un nedaudz pacel pēdas no grīdas. Rokas izstiep virs galvas  un paliec tās zem galvas. Pēc tam pacel ķermenņa korpusu tik daudz, lai pleci atrautos no grīdas. Tālāk lēnām nolaid plecus uz grīdas – sākuma stadijā. Šo vingrojumu ir ieteicams atkārtot 10 – 20 reizes.
Vidējai un apakšējai presei vari izmēģināt šo vingrojumu – pacel saliektas kājas  un galvu.

Bet roku delnas noliec uz ceļgaliem un pielietojos nedaudz spēka ar delnām spied uz ceļgaliem – kājām nepieciešams šim spēkam pretoties un veicot šo vingrojumu centies kājas noturēt saliektas ceļgalos un skaiti līdz 5.
Sānu presei ietecams izmēģināt šo fizisko aktivitāti – guli uz muguras, rokas turi aiz pakauša. Kājas saliec ceļgalos, kreisās kājas pēdu pārliec pār labās kājas celi.Ķermeņa augšdaļu nedaudz pacel un pagriezt pa labi. Visbeidzo atgriezties sākuma stadijā un atkārto šo vingrojumu vismaz 10-15 reizes uz katru pusi (pildot vingrojumu maini kājas).

Jāuzsver, ka visi šajā rakstā uzskaitītie vingrinājumi veicina svara samazināšanos un palīdzēs Jums veiskmīgāk nomest liekos kilogramus. Protams, ka vislabākais treniņš ir tas, kas sniedz prieku un vēlēšanos vingrot regulāri, jo galvenais ir vēlme nomest liekos kilogramus. Vingrojumi svara samazināšanai spēj palīdzēt tikai tad, ja izpildat tos pareizi. Protams, pirms vingrojumu uzsākšanas vajadzētus konsultēties ar trenneri vai ārstu, jo nepareiza vingrojumu veikšana var kaitēt Jūsu veselībai, kā arī katrai fiziskai sagatavotībai ir piemēroti nedaudz citādāki vingrinājumi – tas kas būs piemērots vienam, būs nelabvēlīgs citam. Vingrojiet prātīgi!